6:00/ 6:30 Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci oraz integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową, słuchową i grafomotorykę. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa.
8:30 Śniadanie
9:00 Zajęcia z całą grupą dzieci organizowane i kierowane przez nauczyciela.
9:30 Spacery, zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe.
11:30 Obiad
12:15 Odpoczynek dzieci, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
14:30 Podwieczorek
14:30 Ćwiczenia indywidualne, własna aktywność dzieci. Słuchanie literatury czytanej przez nauczyciela.
16:00 – 17:00 Rozejście się dzieci.
6:00- 6:30 Schodzenie się dzieci.Swobodne zabawy i rozmowy wynikające z zainteresowań dzieci oraz organizowane przez nauczyciela. Swobodna twórczość plastyczna.
7:30 Praca indywidualna w małych zespołach o charakterze wychowawczy oraz profilaktyczno – wyrównawczym.
W dalszej części ćwiczenia poranne, czynności higieniczno – porządkowe.
8:30 Śniadanie.
9:00 Zajęcia z całą grupą dzieci organizowane i kierowane przez nauczyciela.
10:00 Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.
Pobyt dzieci na świeżym powietrzu. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.
Obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, spacery.
11:30 Przygotowanie do obiadu.
Czynności higieniczno – samoobsługowe.
Obiad.
12:00 Krótki odpoczynek – słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej wyciszenie organizmu.
12:30 Kontynuowanie działalności wychowawczo – dydaktycznej w sali lub w ogrodzie przedszkolnym.
14:30 Podwieczorek.
15:00 Swobodna twórczość plastyczna, zabawy tematyczne, gry dydaktyczne.
Praca indywidualna w małych zespołach.
16:00- 17:00 Rozchodzenie się dzieci.